جزییات خبر

عملکرد یک ماهه نهاد دیده بان شفافیت در استان خوب و قابل قبول است

عملکرد یک ماهه نهاد دیده بان شفافیت در استان خوب و قابل قبول است
تاریخ ایجاد خبر : 1401/10/25
شماره خبر : 3182

مدیر دفتر نمایندگی دیده بان شفافیت و عدالت در هرمزگان با اشاره به عملکرد یک ماهه اخیر این نهاد گفت : با همکاری اعضای شورای مرکزی حرکتها و کارهای خوبی شکل گرفته است . پرویز ساالری ادامه داد : علی رغم استقبال و حمایت های بسیار خوبی که استاندار استان و نماینده ولی فقیه در استان از فعالیت این نهاد در استان داشته اند اما برخی رسانه ها خصوصا رسانه های وابسته به دولت بد عمل نمودند. 
وی از ایجاد و فعالیت دو کانال خبری برای انعکاس اخبار و فعالیت های این نهاد خبرداد و گفت : در گام دوم ، این نهاد به دنبال آگاهی بخشی و آموزش است و در ادامه این حرکت باید مدیرانی که آبروی نظام جمهوری اسالمی را برده اند، دامنی آلوده دارند و غیر کارآمد هستند مشخص شوند. مدیر دفتر نمایندگی دیده بان شفافیت و عدالت در هرمزگان همچنین از تشکیل کارگروههای این نهاد بر اساس اولویت و کارکرد خبر داد و افزود : برای نهاد دیده بان شفافیت و عدالت 15 کارگروه تعریف شده است اما هرمزگان بر اساس اولویت هایی مانند مناطق آزاد ، گمرکات ، حقوق ، صید و صیادی ، شیالت و پرورش میگو و... کارگروهها تشکیل خواهد شد 
. وی با اشاره به تشکیل کارگروه مالی این نهاد در آینده نزدیک بیان داشت : برای ساختن و پیشرفت در کار و رسیدن به هدف باید صبور بود . پرویز ساالری همچنین خواستار نظم و انظباط و رعایت قوانین و سقف تعیین شده زمان برگزاری جلسات شد. در ادامه بهشتیان دیگر عضو شورای مرکزی این نهاد در استان نیز با اشاره به اینکه این نهاد مکمل دستگاههای نظارتی است نه رقیب آنها در خصوص چگونگی تشکیل کارگروهها ، نحوه و زمان برگزاری جلسات و نحوه عضوگیری در کارگروهها سخن گفت . 
محتشمی راد دبیر و عضو شورای مرکزی این نهاد نیز خواستار تدوین سند راهبردی باالدستی و روش عملی براساس این سند شد و گفت : قبل اینکه فردی وارد این تشکیالت شود در خصوص حضور یا عدم حضور وی با اعضای شورای مرکزی مشورت شود . حسین پور دیگر عضو شورای مرکزی این نهاد نیز خواستار ارائه دستور العمل هر جلسه قبل از برگزاری آن و نظم و انضباط در برگزاری جلسات شد .
 

افزودن نظر :
نام: ایمیل: نظر: