جزییات خبر

هرکس بخواهد از سفره انقلاب سو استفاده کند ، بدون کوچکترین مصالحه ای با او مبارزه خواهد شد

هرکس بخواهد از سفره انقلاب سو استفاده کند ، بدون کوچکترین مصالحه ای با او مبارزه خواهد شد
تاریخ ایجاد خبر : 1401/10/25
شماره خبر : 3178
نشست اعضای شورای مرکزی دفتر نهاد دیده بان شفافیت و عدالت هرمزگان با حضور مدیر و اعضای شورای مرکزی در بندرعباس برگزار شد .

مدیردفتر نمایندگی نهاد دیده بان شفافیت و عدالت در هرمزگان با تبریک اعیاد ماه پر برکت ربیع الاول گفت : مدیرانی که فساد اخلاقی ، سیاسی و مالی دارند باید با مستندات شناسایی شوند و  از فعالیت آنها پیشگیری به عمل آید. 
پرویز سالاری افزود : دیده بان شفافیت و عدالت در خط ولایت حرکت می کند و هرکس بخواهد از سفره انقلاب سو استفاده کند ، بدون کوچکترین مصالحه ای با او مبارزه خواهد شد .
وی بیان کرد : باید فعالیت های نهاد دیده بان در استان به سمت آگاهی بخشی و آگاهی رسانی سوق داده شود و در این زمینه از ظرفیتهای موجود باید به نحو احسن استفاده گردد. 
فریدون بهشتیان ، عضو شورای مرکزی و رییس کارگروه حقوقی نهاد دیده بان در هرمزگان نیز در این نشست گفت : باید در خصوص واگذاری و تغییر کاربری زمین های کشاورزی و همچنین تخلفات معابر روستایی در روستاهای اطراف بندرعباس اقدام شود.
در ادامه این نشست عباس حسین پور دیگر عضو شورای مرکزی نهاد دیده بان در استان و رنجبر نماینده نهاد در شرق استان نیز سخنانی در زمینه فعالیت های خود بیان کردند . 
 

افزودن نظر :
نام: ایمیل: نظر: